Google+ Pomysłowe Pieczenie: Blog Roku 2013

czwartek, 30 stycznia 2014

Blog Roku 2013


Drodzy czytelnicy z wielką przyjemnością pragnę Was poinformować, że zgłosiłam Pomysłowe Pieczenie do konkursu na Blog Roku 2013 w kategorii kulinarnej. 
Pragnę w tym miejscu przypomnieć, że w zeszłym roku blog również brał udział w konkursie i zdobył 29 miejsce. Był to dla mnie ogromny sukces, z którego do dziś się cieszę i jestem dumna. 
A co przyniesie ten rok:-)? Mam nadzieję, że dzięki Waszym głosom blog znajdzie się w pierwszej 20 a może 10:-).
Dlaczego jest to dla mnie takie ważne? 
Bo dzięki konkursowi w zeszłym roku, Pomysłowe Pieczenie dotarło do większej liczby czytelników, ja sama poznałam wspaniałe blogi o których nie miałam pojęcia i które do dzisiaj czytam, zmieniło się również moje nastawienie do tego co robię. Zrozumiałam bardzo ważną rzecz, że blog to nie tylko miejsce gdzie publikuję swoje przepisy, ale jest to moja wielka pasja i część mojego życia. Dzięki blogowaniu pokochałam fotografię i jestem bardzo zdeterminowana by pielęgnować tą pasję i wciąż uczyć się nowego. Mój blog pomógł mi przetrwać najtrudniejsze chwile w życiu i dlatego jest dla mnie ważnym miejscem. 

Jeśli mnie czytasz i uważasz, że to co robię jest dobre i wartościowe to proszę zagłosuj:-), sprawisz mi tym wielką przyjemność!

Wystarczy, że wyślesz sms pod numer 7122 w treści którego wpiszesz C00040 (duża literka C trzy zera i 40 bez spacji ). Koszt smsa to 1,23 zł. ( 1 zł + VAT ) . Całkowity dochód z smsów zostanie przekazany Łódziekj Fundacji Gajusz prowadzącej hospicjum dla osieroconych dzieci.

Zjednego numeru telefonu można wysłać tylko jeden sms na dany blog.

DZIĘKUJĘ


4 komentarze:

  1. Ja już wysłałam i trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam :) uwielbiam twojego bloga i również trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zagłosowanie ale jeszcze bardziej dziękuję, za to że uwielbiasz mój blog:-). Buziaki:-)

      Usuń